Dodano:
Czas czytania: 4 min.

Wodzisław Śląski promuje sport! Rusza konkurs na judo, zapasy i biathlon

Prezydent Wodzisławia Śląskiego ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego związanego z promocją miasta poprzez judo, jujitsu, zapasy oraz biathlon. Na ten cel przeznaczono 80 tys. zł, a zgłoszenia można składać do 7 marca.

Sport jako wizytówka miasta

Celem konkursu jest wzmocnienie rozpoznawalności Wodzisławia Śląskiego poprzez sport. Środki zostaną podzielone równomiernie – 40 tys. zł na promocję przez judo, jujitsu i zapasy oraz 40 tys. zł na biathlon.

Działania objęte wsparciem to m.in.:

  • Organizacja zawodów sportowych na terenie Wodzisławia Śląskiego,
  • Udział drużyn w zawodach krajowych i zagranicznych,
  • Promowanie miasta w nazwach drużyn i na strojach sportowców,
  • Eksponowanie herbu oraz banerów promocyjnych,
  • Wzmianki o mieście na Facebooku w postach o wydarzeniach

Jak zgłosić ofertę?

Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do Uchwały nr III/39/24 Rady Miejskiej Wodzisławia Śląskiego z dnia 25 czerwca 2024 r.

Wymagane dokumenty to:

  • Aktualny odpis z KRS lub ewidencji,
  • Kopia statutu lub umowy,
  • Potwierdzenie zgodności dokumentów z oryginałem.

Oferty można składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego przy ul. Bogumińskiej 4b lub przesłać elektronicznie na adres [email protected] (podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym).

Masz pytania? Skontaktuj się!

Dodatkowe informacje można uzyskać w Biurze Aktywności Społecznej Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego pod numerem telefonu 32 45 90 479.

Szczegółowe informacje nt. konkursu

Autor / Źródło
Artur Kristof / UM Wodzisław Śląski, fot. unsplash

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe