Nabór na trzy stanowiska w Straży Miejskiej

Czas czytania: 6 min.

Straż Miejska w Wodzisławiu Śląskim poszukuje pracowników na stanowiska trzech aplikantów w Wydziale Straży Miejskiej w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego.

Na dokumenty aplikacyjne Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta czeka do 22 lutego br.

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:

  • ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
  • czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego,
  • współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
  • doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca zamieszkania,
  • informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
  • konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.

Kandydat winien spełniać następujące wymagania:

  • posiadać wykształcenie: średnie,
  • pożądana praktyka w Straży Miejskiej,
  • posiadać obywatelstwo polskie,
  • posiadać ukończone 21 lat,
  • być sprawnym pod względem fizycznym i psychicznym,
  • posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  • cieszyć się nienaganną opinią,
  • posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
  • nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadać znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  • posiadać znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
  • posiadać znajomość ustawy o strażach gminnych,
  • posiadać znajomość ustawy kodeks wykroczeń,
  • posiadać znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,
  • posiadać znajomość ustawy kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia
  • posiadać znajomość topografii miasta Wodzisławia Śląskiego,
  • posiadać prawo jazdy kat. B,
  • pożądane: znajomość obsługi komputera, posiadać ukończony kurs sztuk walki, ukończone szkolenie podstawowe dla strażników miejskich (gminnych) z wynikiem pozytywnym.

Oferty kandydatów muszą zawierać:

  1. podanie o pracę,
  2. kwestionariusz personalny kandydata,
  3. dyplom, świadectwo (kserokopia) ukończenia szkoły średniej,
  4. dyplomy i świadectwa (kserokopie) ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji (egzaminy zawodowe, kursy),
  5. kserokopia książeczki wojskowej, potwierdzająca uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  6. kserokopia prawa jazdy,
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  8. oświadczenie o ukończeniu 21 lat,
  9. oświadczenie o nienagannej opinii,
  10. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  11. oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do 22 lutego 2022 roku w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego (ul. Bogumińska 4b). Na kopercie powinien być umieszczony napis: „Nabór na 3 stanowiska aplikantów w Wydziale Straży Miejskiej w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego”.

Pełen zakres obowiązków pracownika, wymagania itp. można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.

Karolina Goik
Źródło: UM Wodzisław Śląski

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe